Call Me Maybe
sweet owner

Be nice :)





Diaries Owner Linkies Stuff

welcome to my offical blog ! be nice !:D


Cap Jari !

Somebody Someone


Credits!

basecode: ✔wiwi
Edit by: ✔dedek
Re-Edited By: Copy Cat



Februari 2015


Assalamualaikum, dunia.
Its about so long time no see :p Tahuun baru terus lenyap mengikuti rentak kehidupan yang serba serbih ni. Sibuk sana, sibuk sni.. aih penat :D well yess, alhamdulillah. Kini aku tidak lagi berada di Management Science University dalam programm diploma pembantu perubatan. And here I am, Kolej Sains Kesihatan Bersekutu, Kuching Sarawak. Syukur alhamdulillah, sesungguhnya rezeki Allah tu luas. Disebalik apa yg terjadi tu semua sdah ditentukan. Siapa aku mahu menafikan dan menolak ketentuanNya?

Diploma teknologi makmal perubatan YOUR FUTURE MEDICAL LABORATORY TECHNOLOGYST, insya Allah Ameen. Sudah sebulan aku berada di kolej ini. Syukur alhmdulillah, everything goes well and yet saya seolah-olah mndapat nafas baru.. Semangat baru. Lepas kecewa dgn program UPU yg sy dapat, tmuduga IPG di tolak, and now. SPA ni la yg sya dapat. I am preparing myself to work..

doakan kejayaan saya di sni kawan2.  




hasil bebelan:Ðwi¥åñ†ï◕‿◕