Call Me Maybe
sweet owner

Be nice :)





Diaries Owner Linkies Stuff

welcome to my offical blog ! be nice !:D


Cap Jari !

Somebody Someone


Credits!

basecode: ✔wiwi
Edit by: ✔dedek
Re-Edited By: Copy Cat



New Student.

hello, how are you? I hope you are just fine there.
This entry entitled "new student" as I am moved to shah alam and continue my studies at Management&Science University or known as MSU. Not bad la,sy happy dgn hdup saya sekarang yg nda berapa mau lama jugak di sni ni.Sebab sy pindah sini tggal 29 september 2014.Everything are going to be so newwww to me. Sngat sangat baru. At my very first time mmang a bit awkward and timid,I went here by myself,and it teached me to make friends masa di airport sana, see how friendly i am hahahah.I still remember sy tgur aunty sebelah saya tu by " kita satu flight ka? :) " and the aunty was like " oh kejap kejap" by tking out her ticket inside her bag. MH 2117 ? oh kita satu flight. Then the aunty start asking wheres my parents? then i just end up by answering " hehe saya pergi sendiri" and she was like " oh really? beraninya awak. then i know la mcik tu dr smenanjung. then she offered , suru saya ikut dia seja.. smpi la kl. mcik tu send me pergi ambil teksi , and mcik tu pun balik la ke rumah dia d KL. I am glad u know jumpa org cm tu.. huwaaaa but the worst is sy nda tnya pun siapa nama macik tu and no fon dia pun i did not tke. hahaha 

So setibanya d sni, i mean at shah alam. sy pergi to rumah sewa yg sudah dibooking oleh my dad.
Brunsfield Apartment not bad at all.Saya tggl dgn kakak kakak senior hahahaha. Memang awkward gilaaaaaaaaaa. Tbh memang sampai sekarang msih x dpt suaikn diri. susah :) but yet i am enjoying myself dgn rakan sekelas GIA AND AKIM. hahaha kami 3 ambil kos medical assistant and funny nya kami 3 seja dalam satu kelas. OHgadd memang top la d ingatan para lecturer.. Nda boleh curi tulang sudah dalam kelas hahahahahaha, but one word. belajar sini is COOL, The lecturers are so muchhhh kinddd oke. wahahaha, facilty d sni nda pyah cakap la. mmg bkin smngat mau study, paling pnting wifi dia laju :p LIBRARY luas.. boleh tguk tv, men computer game and the most is boleh karaoke. hahaha tu yg sy enjoy stdy sini. dalam study tu, bila stress i go pg sana chilling up myself. Serius I am happy study here.. :) 



hasil bebelan:Ðwi¥åñ†ï◕‿◕