Call Me Maybe
sweet owner

Be nice :)





Diaries Owner Linkies Stuff

welcome to my offical blog ! be nice !:D


Cap Jari !

Somebody Someone


Credits!

basecode: ✔wiwi
Edit by: ✔dedek
Re-Edited By: Copy Cat



am I ruin your friendship ?


Assalamualaikum :) Salam Jumaat .

Today , entry that i would like to post is ,
mcm biasa tiada agenda2x yang lain yg membahayakan para pembaca :)
tiada anasir-II yang mampu membuat serangan jantung atau apa :)
  


do you see the picture above? "BEST FRIEND" dalam dunia ni , rasanya semua ada best friend kan?
DAN amat mustahil untuk tiada even cuma seorang :') it is still called as "best friend" maa~
tpi dalam konteks ni , i just need some advice :') kalau kita sayang orang tu sgt-II , dgn setulus dan seikhlas-IInya , then akibatnya orang yg kita sayang tu berubah dgn org2 sekelilingnyaa , contoh , BEST FRIEND nya . mesti perasaan tidak selesa dgn kawan-II nya kan? :'( klu kita ada hati mestilaa perasaan tu wujud baa.
They will thought tht , we are the reason why their best friend has changed to them kan?
then apa langkah seterusnyaa? :'( segan.. kalau memang tgah dperkata2kan on my back . who know?
:'( my faults.. my appearance make your friendship ruinned up .

mesti clumsy kan? janggal :( tapi kitaa lagi segan dgn kawan-II nya. :'(
ntah laa..#dalam hidup saya pulaaa : iff yaa, i am ruin your friendship , i'm so sorry . didn't meant it so .
but no matter what , they are your friends :)) friends are everthing. Trust me, they need you and you need them :') they are the person who you know first than me, you might know them well, and same goes to them.. they might be know you muchh very well :') stick with them . I'll not ruin it . I have my own friendship and I know how important they are in my life :') and how sad I will , when my friendship has ruinned up after developed it for along time ago . :') friends are really easy to make , but TRUE FRIENDS ? 

i'll not disturb :) sorry guys :') 








hasil bebelan:Ðwi¥åñ†ï◕‿◕